Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Euro Kebab-Pizza. Meer weten? Ontdek meer
Zielen
24 mei 2026 om 17:19
zeer lekker bedankt om snel te zorgen
Alessandra
14 mei 2026 om 23:35
Eten is altijd lekker. Maar had 2 ice tea’s besteld en 1 ayran gekregen in de plaats… Jammer.
Jessie
4 mei 2026 om 14:00
Niet de slechtste pizza's maar ook niet de beste. Pizza was wel beter dag later na nog 10 min in de oven. Levering was in orde.
Hüseyin
16 mrt 2026 om 18:36
Goed verpakt, op tijd klaar.
Kevin
19 feb 2026 om 21:28
Altijd heel erg lekker, snel geleverd en vriendelijke bezorgers